środa, 24 lipca 2013

Fabuła

Został skradziony Kamień Pokoju. Między każdą rasą wybucha wojna. Stowarzyszenie Czarownic wybiera z każdego rodu jednego przedstawiciela, który razem z innymi śmiałkami wyruszy na niebezpieczną wyprawę, by odzyskać Kamień oraz dowiedzieć się jak, dlaczego i kto go ukradł.
Wszyscy Ci Wybrańcy będą musieli stawić czołu wielkiej grze, w która się wplątali...
Jeden demon...
Jeden anioł...
Jedna wampirzyca...
Jeden wilkołak...
Jedna hybryda...
Jeden człowiek...
I czarownica XXI wieku...

Siedem tych śmiałków musi znaleźć Kamień Pokoju, ale czy wrócą wszyscy?
To zagadka, którą nie potrafią odgadnąć nawet najstarsze czarownice...
 Czy ktoś umrze? Kto umrze?
Kto wyjdzie z całej wyprawy cało, a kto będzie miał duże problemy?
Zdrada jednego członka?

By dowiedzieć się jak skończą wszystkie te istoty zajrzyj na bloga:

12 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Zaobserwowałabym, ale nie widzę tutaj tej funkcji. Mam nadzieję, że się pojawi, bo wtedy będę mogła być na bieżąco :>
    Pozdrawiam i czekam na pierwszy rozdział ;3

    Zaparszam na mojego nowego bloga:
    http://i-wish-i-knew-the-answer.blogspot.com/
    oraz na nowy rozdział tu:
    http://socanwedoitalloveragain11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga foteverhungry, ta funkcja już jest! Na samym końcu bloga, w lewym rogu - "Obserwatorzy :)"
      Rozdział pierwszy pojawi się zaraz po tym, jak wstawię na bloga szablon wykonany przez Mirrors.
      Na razie muszę jedynie czekać na ten szablon :)
      Na pewno zajrzę na blogi, które prowadzisz, i zostawię po sobie ślad :D
      Pozdrawiam,
      Ronnie xx

      Usuń
  2. Super kiedy pierwszy rozdział ? <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rozdział pojawi się zaraz po odebraniu zamówionego szablonu. A tym czasem zapraszam do dodania sie do obserwatorów!
      Pozdrawiam,
      Ronnie xx

      Usuń
  3. kiedy będzie nowy szablon ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy szablon powinien być już lada moment. Niestety nie mam szczegółowego terminu. Szablon zamawiałam na publicznej szablonownicy, więc jestem w kolejce. Nie wiem, więc opublikuję pierwszy rozdział, dlatego zapraszam do dodania się do obserwatorów!
      Pozdrawiam,
      Ronnie xx

      Usuń
    2. *Nie wiem, kiedy opublikuję pierwszy rozdział

      Usuń
  4. Och... nie mogę się doczekać, aż Mirrors zrobi ten że szablon, bo chciałabym już przeczytać pieerwszy rozdział! Opis fabuły na prawdę zaskakujący i zachęcający do dalszego czytania :)
    A tak btw, Mirrors robi śliczne szablony :)
    Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy z nieskrywaną niecierpliwością!

    zapraszam na
    kiedys-cie-odnajde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że naprawdę dobry pomysł na opowiadanie. Lubię fantasy w każdej odsłonie. Wystarczy, że w opowiadaniu będzie jedna czarownica i już jestem szczęśliwa.
    Taka wyprawa pod Kamień Pokoju i ratowanie świata to ogromne pole do popisu dla autorki. Na ich drodze możesz postawić każdą istotę, jaka tylko przyjdzie Ci do głowy, oraz wplątać w każdy konflikt, jaki się da. Nie ukrywam, że dla mnie najciekawsze opowiadania są wtedy, gdy śmierć czycha na każdyn kroku i nie ma rozdziału, żeby nie było jakiś komplikacji.
    Jak dla mnie, nietrafiony pomysł ze ściąganiem z Pamiętników Wampirów czy Harrego Pottera. Fabuła jest Twoim własnym wymysłem, więc nie wciskaj tam nic nie Twojego. Lepiej wymyślić kiepską nazwę, niż po prostu ją skopiować. O wiele lepiej będzie wyglądało, kiedy dementorów i Azkaban nazwiesz jakoś inaczej. Wystarczy pozmieniać jakieś literki albo skorzystać z translatora google - jakiś mało znany język może być źródłem wielu oryginalnych nazw.
    Nie zbyt fajnie wygląda też pomysł z pierścieniem dla wampirów - wiem, że coś wymyślić trzeba, żeby 1/7 drużyny nie trzeba było nosić przez pół doby w trumnie. Jestem jednak pewna, że kiedy chwilę nad tym pomyślisz, coś ciekawego i oryginalnego wpadnie Ci do głowy.
    Naprawdę byłoby szkoda, gdybyś do własnego pomysłu domieszała cudze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Walkiria za takie słowa krytyki. Przyznam, że Twoje słowa dały mi do myślenia. Przeskanowałam sobie w myślach Twoje podglądy na temat niektórych nazw, i mogę oświadczyć, że postaram się "coś" zmienić. Jak wiadomo - czytelnik najważniejszy ;)) Dziękuję także za pochwały, które zawarłaś w komentarzu. Liczy się każde słowo. Jednocześnie podziwiam Twój gest, by napisać mi jak oceniasz mój pomysł. Dziękuję także, że dałaś mi kilka cennych rad :)
      Niestety muszę stwierdzić, że niektórych rzeczy nie mogę zmienić. Dajmy za przykład pierścień. Jest on na potrzeby opowiadania. Werbena także. To nie jest tak, że coś usłyszę, zobaczę i od razu jest to w opowiadaniu. W moim pomyśle wszystko jest ze sobą powiązane, i wszystko jest na potrzeby opowiadania. Nic nie jest przypadkowo.
      Pozdrawiam,
      Ronnie xx

      Usuń
    2. Jeśli dla werbeny i pierścienia masz już zaplanowane miejsce w historii, nie warto tego zmieniać. Zresztą, akurat na ten pomysł mogłaś wpaść sama. Z nazwami już nie bardzo - a szkoda by było, żeby po kilkunastu rozdziałach ktoś się doczepił właśnie do tego, że nie wymyśliłaś ich sama, kiedy napracowałaś się nad całą resztą.
      Pozdrawiam.

      Usuń